Reklam Alanı

Intel Graphics Accalarator Drivers for windows vista Problemi(Ekran Kararması)

Arkadaşlar bugün sizlerle (blogumla alakalı bir yazı olmadığı halde bunu paylaşmak istedim.) Intel graphıcs sorununu anlatacağım. Bunu da ben çok aradım, bulamadım ve bunun sıkıntısı çok çektim. Ben bu sorunla bilgisayarıma format attıktan sonra karşılaştım ve araştırmama rağmen bulamadım. Bu sorunu kendi çabalarımla buldum ve sizlerle paylaşıyorum. Evet şimdi sırayı takip edelim.İlk  Önce aşağıdaki Buraya Tıkla yazısına tıklıyoruz ve karşımıza fotoğraftaki gibi bir sayfa geliyor

Buraya tıkla
ekran,kapanma,sorun,


Bu yazıyı gördüğümüzde aşağıdakine tıklıyoruz...

(Not: Eğer bilgisayarınızda java uygulaması yoksa yukarıda eklentiyi yükle yazar, ilk önce eklentiyi yüklemeniz gerek. )

ekran,kapanma,sorun,

Bu yazıya tıklıyoruz. Bilgisayarınız için uyumlu graphıcs programını bulacaktır.


ekran,kapanma,sorun,

Tıkladıktan sonra Böyle bir foto gelir. Run 'a tıklıyoruz.


ekran,kapanma,sorun,


Böyle yapar. Sonra sisteminiz için en uygun graphıc programını bulup Kenarda download yazar ona tıklayıp, indiriniz ve kurunuz. Artık bu sıkıntınız giderilmiş oldu...

Eğer bu sıkıntı hala devam ediyorsa bilgisayarınız çok ısınıyor demektir. Bu da bilgisayarınızın ekran kartını yakabilir. Bu durumu bulmak için ekran karardığında bilgisayarınızın ısısına bakın 75 e falan çıktıysa bi şeyle soğutunuz..

NOT: BU YAZIYI LİNKSİZ PAYLAŞMAK YASAKTIR. PAYLAŞANLAR HAKKINDA YASAL UYGULAMALAR YAPILACAKTIR...

NOT: Eğer yapamadıysanız ya da takıldığınız bir yer olduysa yorum ile belirtiniz yardımcı olalım.

Emeğe saygı için sağ taraftaki üye ola tıklayıp sitemize üye olabilirsiniz...

Hiç yorum yok