Reklam Alanı

Uzak durulması gereken "kız tipleri" | Top 10

Merhaba Arkadaşlar bugün ki yazımda kızlardan bahsedeceğim. Eminim bir çok kişi var, emin olamıyor karşısındaki kişi doğru kişi mi diye. İşte tüm bu sorulara cevap vereceğim bugün size kafasız yazar olarak. Uzak durulması gereken kız tipleri ve bunlara karşı nasıl davranılması gerektiği falan filan her şey. Başlıyoruz... İyi Okumalar..

Bu Kızlar normal hayatınızda kız da olsanız erkek de olsanız karşınıza çıkmıştır ve çıkmaya da devam edecektir.....:)

                                   kız,kız tipi,kız huyları,


1. Dırdırcı Kızlar: Evlerden ırak düşmana yakın olmasını dilediğimiz kız tipi. Bunlar İsviçreli bilim adamlarının yaptıkları araştırmaya göre erkeklerin ömründen en az 4'te 1!ni çalıp gidiyorlarmış. Her şeyi bir sorun bulmakta üstlerine yoktur. Bu ne böyle şu ne böyle, neden böyle yaptın bla bla bla, bir sürü sinek vızıltısı. Koşarak uzaklaşın! Çernobil kadar tehlike arz ediyor ona göre:)

2. Yiyici Kızlar: Bunların ise tek sevdiği şey senin cüzdanındır. Ne kadar kalınsa o kadar fazla yanında kalır. Bir Ankara havasında da dediği gibi "para bitti kızlar gitti" durumudur bu durum. Güzel olanları da vardır. Hovardalık için birebirdir ama abartmayın. Sonra sermayeyi kediye yüklersiniz:P Kandırın acımayın, parayı gösterin ama elletmeyin .Onun dışında evlenmeye falan kalkan salağın önde gidenidir. Saf mısın canım benim.

3. Soğuk Nevaleler: Koş koş koş... Kaç hemen oradan. Sevimsiz, suratsız  çekilmez bir ömür onunla. Espri yaparsın gülmez, belki de anlamaz. Salak olduklarını düşünüyorum. Bu şekilde davranarak neyi elde edebileceklerini veya neyi ispatlamaya çalıştıklarını anlamak çok güç çünkü  Kısa zaman içinde yok olmalarını diliyorum soğuk nevalelerin. Amin. Yürekten dediğinizi biliyorum hepinizin.

4. Fazlasıyla Hoppa Kızlar: Hoppalığın da bir sınırı vardır değil mi canım benim. Bir gün Ahmet'in kucağında yarın Rıza'nın göbeğinde oturmak nasıl oluyor. Ne bu genişlik. Nerede yetiştin yavrun sen. Baban kim anan kim değil mi? Uzak durun bu salaklardan, kız mı yok size acelen mi var. Her türlü kaşara karşıyım. Gördüğüm yerde tokatlarım ,Anti Kaşar

5. Güreşçi Tipli Kızlar: Şişman kızlarımızın bazıları sempatik oluyor o doğru. Ama genelde olmuyor işte. Hastalığı olanları ayırıyorum. Ama sen ye o kadar dana gibi sonra da ben ne yiyorum ki olmuşum yine fil gibi diyorsun. Daha ye sen Kantara koysan kantar isyan eder, abi yeter köpeğin olayım diye, bu nasıl işkence diye. Zayıfla da gel güzelim. Şişman ama belki zayıflar diye geleceğe yatırım yapmak ölü yatırımdır gençler, ya zayıflamazsa evlenince daha da salarsa yakaladım adamı diye .Koş koş kaç kaç:)

6. Ağzıyla içmeyen sarhoş manyaklar: İçin kardeşim ama ağzınızla için değil mi? Ne gerek var o kadar içmeye zil zurna olmaya. Ne biçim kadınsın sen? Hanımefendi çizgisinden kayan kadından hiç bir şey olmaz gençler, bunlarda onlardan işte, bu tipler orada burada heba olur giderler zaten. Bunlar erkek arkadaşında ayrılır deli gibi içer, işten kovulur içer, kedisi yavrular içer, telefonunu kaybeder içer, dün tanıştığı çocuk aramadı diye içer... Kaybedenler kulübüne hoşgeldiniz. Ne arzu edersiniz.:P Kaç kaç, hayır gelmez.

7. Ukala kızlar: Haddinden fazla ukaladırlar. Genelde güzeldirler. Ukalalılıkları da tamamen biz öküz erkekler yüzündendir. Çok poh pohlanmıştır bunlar haliyle bir kalkıklık vardır. Kriko gerekir indirmek için. O kriko da biz oluyoruz gençler, böylelerini görünce tavlamak yerine indiriyoruz itina ile:P Ciddiye almayın uzaklaşın.

8. Cahil Kızlar: Kendi açımdan konuşayım hayatta yapamayacağım kızlardır. Tahsilden bahsetmiyorum. İlkokul mezunu da olabilir gayet ama gezmiştir, bakmıştır, dinlemiştir, öğrenmiştir. Kendini bir şekilde geliştirmiştir. Ama yok ot gibi sürdüydüyse koca aramaktan başka bir şey bilmiyorsa kusura bakmasın. Şöyle bir yol alsın derim ben, benden uzak apaçilere yakın olsun. Konuşacak bir şey bulamadıktan sonra manası nedir birlikte olmanın, Kaç :)

9. Çocuk yapmam, yemek yapmam, ütü yapmam, temizlik yapmamsıcılar: Sezi büzüşesiciler sizi :) Ne yapacaksın ya :) Sosyetik takılan ama bir nane olmayan özentilerdir bunlar. Bir kısmı da sonradan görme olanlardır. Bütün sadece süslenip süslenip gezmeyi bilirler. Ben yapamam şekerim çok hassasım ben, annem beni böyle büyüttü, bundan sonra değişemem senin için derler sana :) Ben gördüm biliyorum :) Hak ettiği bir şekilde ayrılığı gösterin onlara. Saygıyı hak etmiyorlar kesinlikle. Koy verin gitsin :)

10. Pis ağızlı, küfürbaz kızlar: Her şeye küfür eder bunlar. Sözlüklerinin en büyük parçasıdır küfür. Böyle ağızlarını üstüne yumruğu yapıştırasınız gelir. Bir kadından çok her şey benzerler. Kadın diye nitelendirmek diğer kadınlara hakaret gibi bir şey bence. Ayık gezmeyen dangalozlarla birlikte cehenneme kadar yolları var. Küfür edersin de bu kadar da değil yerine göre, ne o öyle:P Buz gibi olurum hemen, kaliteleri en düşük kadın profilidir bence sürekli küfür eden kızlar. Ölün !! :)

Yukarıdakiler dışındaki kızlar candır sevilir,okşanır artık devamı size kalmış okuduğunuz için teşekkürler....

Hiç yorum yok