Wolfteam bazı bedava çarlar charlar

Wolfteam bedava karakterler
Wolfteam bazı bedava çarlar charlar

Merhaba Arkadaşlar tümeski çarları kaldırdık ve yenilerini bugün yani 23.01.2017 tarihinde en güncel haliyle sizinle paylaşıyoruz.Sizde bildiğiniz çarlar var ise yoruma yazarak diğer oyunculara yardımda bulunabilirsiniz. İyi Oyunlar.

                        

Kullanıcı Adı: zaferpolat /şifre:zaferpolatzafer

Kullanıcı Adı: cerciler98765432 /şifre:123456789 (Taklalı)

Kullanıcı Adı:1234567891234129 /Şifre:987234

Kullanıcı Adı: yaba11 /Şifre: 111111

Kullanıcı Adı: loveask12 / Şifre:123456789 (1000 nakit)

Kullanıcı Adı: yidoenesyido /Şifre: yidoenesyido

Rütbe: Yüzbaşı / Kullanıcı Adı: donter01 / Şifre: sondestan

Rütbe: Üsteğmen / Kullanıcı Adı: umutyolcusu123 / Şifre: Bilal4321

Kullanıcı Adı: egereis9035 / Şifre: egeege

Rütbe: Görevli Albay / Kullanıcı Adı: scott66133 / Şifre: Furkan123

Kullanıcı Adı:SANCAKVEDEKANCAK / Şifre: 123456789

Kullanıcı Adı: Tufekcy / Şifre: 03322461911

Kullanıcı Adı: serinhisar / Şifre: serinhisar741

Kullanıcı Adı: RouseMeric / Şifre: 123456789

Kullanıcı Adı:asil2insan / Şifre: yaman090807

Kullanıcı Adı: sensizkader345 / Şifre general2712





Wolfteam bazı bedava çarlar charlar Wolfteam bazı bedava çarlar charlar Reviewed by Maksut Maksutoğlu on 4/16/2013 03:39:00 ÖS Rating: 5

20 yorum

  1. lan 1 tanesine bile girmedi mk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berk bunlar uzun zamandır tazelenmedi o yüzden böyle bir sorun çıkanbilir 1- 2 gün içinde yenileyeceğiz.

      Sil
  2. ln böle bisy mı olur bitane bile girmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halil bu sorunu çözücez. Yenilerini 1-2 gün içinde yapıcaz.

      Sil
    2. Buna Yaaaa Hepsi Banlı

      Sil
    3. nabacan248
      123456789
      giriliyor

      Sil
    4. nabacan248
      123456789
      giriliyor

      Sil
  3. http://kafasizyazar.blogspot.com/2013/05/wolfteam-turk-bedava-carlar-6-dusuk.html Yeni çarlar işte bu adreste tıkla

    YanıtlaSil
  4. abi Allah aşkına bana çar verirmisin lütfen yaa rütbesi pilden yüksek veya olacak olan verirsen abi lütfen şifreside değişe bilen lütfen yalvarıyorum ..... bu adresten mana mesaj at abi lütfen abi .... caqlarreizz@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. BUNELA LAN BİRTANE BİSLENE GİREMEDİ

    YanıtlaSil
  6. Abi banada bi car ver abl lutfen pilden yuksk olsun rutbesi abi ne olur bende yalvariyorum ......... su e-postadan yolla batu_bjkkartal@hotmail.com abi bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. SİZE ÇAR UYKO15 159710 AÇIN BAKIN

    YanıtlaSil
  9. https://www.facebook.com/bilal.ersoy.1272 abi bana burdan sifresi deyişen bi wolfteam versene guzel bitane bildigim rutbesi yuksek wolfteam lar var hepsini atarım yorumlara

    YanıtlaSil
  10. https://www.facebook.com/bilal.ersoy.1272 abi bana burdan sifresi deyişen bi wolfteam versene guzel bitane bildigim rutbesi yuksek wolfteam lar var hepsini atarım yorumlara

    YanıtlaSil
  11. https://www.facebook.com/bilal.ersoy.1272 abi bana burdan sifresi deyişen bi wolfteam versene guzel bitane bildigim rutbesi yuksek wolfteam lar var hepsini atarım yorumlara

    YanıtlaSil
  12. ID:haso3232
    ŞİFRE:123654

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanış Çar Vermeyin Tek 1Tanesi Dogur

      Sil