Reklam Alanı

Euro Truck Simulator 2 Serial (Etkinlestirme)

                                Euro Truck Simulator 2 Serial,etkinleştirme,kod

Euro Truck Simulator 2, piyasaya sürüldüğünde bu yana büyük ilgi gören bir tır oyunudur. Herkesten tam not almayı başaran bu oyun deneme sürümünden oynayan kullanıcılar için büyük bir sorun meydana gelmekte. Oyunu demo sürümden oynuyorsanız bir süre sonra karşınıza etkinleştirme kutusu gözükecek. Oyuna tam sürüm devam etmek için etkinleştirme ürün anahtarı gereklidir. Oyun için ürün anahtarı birçok sitede yer almakta ama birçoğu çalışmamaktadır. Bu yüzden sizin için çalışan kodları bir araya getirip paylaşmak istedim. Yapmanız gereken bilgisayarınızın internet bağlantısını kesip seriali öyle girmeniz, aksi takdirde serial kabul olmuyor ve oyunu oynayamıyorsunuz.

Önemli uyarı;
Oyunda yapılan versiyon güncelleştirmelerinden dolayı, aşağıdaki serialler normal sürümde çalışmamaktadır.

Euro Truck Similatör 2 Serial keyler; 

THWYR-Y553Q-71V7H-L8KLL-4KFXE
3342J-DYJF0-XEA3K-5J0YS-40UFY
HKR19-MLUDU-2KC0X-QU17Y-DP65W
7KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ


"ETS 2" 1.3.1 Güncelleştirmesi yapanlar için serial key;

5N1RY-2ZT8T-UFKS6-X27AT-M2LY2 (Yeni)


Önemli uyarı: 
  • Lütfen serial girerken İnternet bağlantısını kesin. 
  • Oyunu oynarken asla İnternet bağlantısı bağlı olmasın aksi takdirde oyun tekrar demo moda düşüyor. Bizzat yaşadığım için söylüyorum! 
  • Eğer yanlışlıkla internet bağlantısını açık unutarak oyuna bağlandınız ve bir süre sonra oyun demo geçti ise yapabileceğiniz tek şey oyunu save dosyaları da dahil tamamen kaldırıp, yeniden kurmanızdır. Save dosyasını yeniden yüklemeye çalışmayı, oyun yine demo olur yoksa! 
  • GÜNCELDİR....
İyi eğlenceler.Bir sorunla karşılaşırsanız yorum olarak belli edin. Size yardımcı olalım.

31 yorum:

  1. Kardeşim internet bağlantısı istiyor kabul etmiyor kod

    YanıtlaSil
  2. ben denedim internet istemedi

    YanıtlaSil
  3. İLK İNTERNET BALANTISINI KESCEKSİN

    YanıtlaSil
  4. TEAMWIVER VERYIM BI BAKARMSINIZ KARDEWIM BEN YAPA MADIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  5. what is the key for 1.14.1 ?

    YanıtlaSil
  6. 1.18.1.3 bu sürümü yollarmısın

    YanıtlaSil
  7. 1.18.1.3 bu sürümü yollarmısın

    YanıtlaSil
  8. ben bu yazıyı okumadan evvel cd key aktive ettim ama internet acıktı faturaya yansırmı ?

    YanıtlaSil
  9. Teşekürler 1denemede Olmadı Ama 2'DE OLDU

    YanıtlaSil
  10. Teşekürler 1denemede Olmadı Ama 2'DE OLDU

    YanıtlaSil
  11. Ama Benim etkinleştirme yeri gelmio direk satın alman lazım diyo

    YanıtlaSil
  12. 1.23.1 ben inteenetsiz giriyorum internet istiyo internetle giriyom hatalı diyo

    YanıtlaSil
  13. 1.23.1 ben inteenetsiz giriyorum internet istiyo internetle giriyom hatalı diyo

    YanıtlaSil
  14. hepsini denedim ama etkinleştiemedim

    YanıtlaSil
  15. bana 1.26.2.4 lazım

    YanıtlaSil
  16. beyler oluyomu gerçekten ona göre indircem

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar 1.30 sürümü için bir urun anahtarı varmı lütfen cevaplayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.30 için ürün anahtarı gerekiyor bunları denedim olmuyor

      Sil