Reklam Alanı

Seçme Karışık Oyun Havaları - Top 50 Listesi (2013) Karma Liste indir

                                 oyun havası,güncel,düğün

Merhaba bugün kafasız yazar olarak sizlere derlediğimiz oyun havalarını paylaşıyoruz.Bol eğlenceler.

Seçme Karışık Oyun Havaları - Top 50 Listesi (2013)

192 Kbps Kalitesindedir

Orjinal Yerli Karma Liste İndir

Çubuklu Ercan - Ankara Kazan
Ankaralı Coşkun - Cemilem
Oyun Havası - Aşık Oldum
Oyun Havası - Massey
Eryamanlı Ferhat - Elmalı
Oyun Havası - Ankara'dır Vatanım
Oryantal - İzmir Çiftetelli
Oyun Havası - Bulamadım
Oyun Havası - Gölbaşına Vardım
Ankara Vay (Atım Arap)
Benim Adım Elvan Dalton
Eryamanli Ferhat - Vay Aslanim Vay
Oyun Havası - Alman Kızları
Oyun Havası - Şişeler
Oyun Havası - Kestirmeden
Oyun Havası - Vay Seni Vay Vay
Ankaralı Coşkun - Çapa Yapmış Zilli
Ali Yaprak - Banane
Başkentli Ali - Kanka
Oyun Havası - Dilara
Oyun Havası - Gölbasinda Bir Gece
Oyun Havası - Dıv Dıv
Başkentli Ali - Arabaya Binde Gazla
Çankırılı Şaban - Zımba Zımba
Oyun Havası - Banane
Kim Kime Dum DUma
Oyun Havası - Ne Olur Yavrum
Arabada Üç Evde Onbeş
Ankaralı Coşkun - Aldanma
Ankarali Coskun - Yosma
Oyun Havası - Dal Boylum
Oyun Havası - Oğul Bu Nasıl Gelin
Ayrıldım Gülermiyim
Eryamanli Ferhat - Yolsa Kaldi Arabamiz
Oyun Havası - Salla
Oyun Havası - Tak Zilleri
Oyun Havası - Sivri Dilli
Oyun Havası - Oğlan Sibidik
Oyun Havası - Kızlar Dura Dura
Izmirli Taylan - Cat Cat Catliyor
Ayaslı Serhat - Bir Dost Buldum Ben
Oyun Havası - Çakkıdı
Pecenekli Süleyman - 8 Olur 9 Olur
Ankaralı Turgut - Tatarım
Oyun Havası - 06 Plakamiz
Ankarayla Polatlının Arası
Heryanın Sallanarak
Sincalı Mustafa - Taş Dar Geldi Sana
Ankaralı Bocan - Ha Babam
Ali Yaprak - Uzun Oyun Havası



3 yorum:

  1. bu toplamadaki bazı mp3lerin kalitesi çok kötü dinlenilmez durumda!

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. güzel tespitler, hepsini bilgisayarıma indiriyorum

    YanıtlaSil